چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

افکار مشنگانه من

چند دقیقه پیش از اخبار خبری راجع به دزدی چند نقاشی مشهور از موزه شنیدم! بعداز اینکه گزارشگر کلی عکس و تقسیر راجع به اثر و نقاشش داد،مصاحبه کوتاهی با مسوول امنیت موزه داشت. یارو هم خیلی متاثر بود و با ناراحتی بادی به غبغبش انداخته بود و راجع به امنیت موزه چرت و پرت میگفت که امنیت موزه اینجور و اونجور!!! و در آخر سرش رو تکون داد و گفت:سیستم امنیتی ما خیلی پیشرفته س ولی دزد ها تونستن بهش نفوذ کنن! تو دلم گفتم:جووووونم.دزد باحال به این میگنا! نمیدونم چرا ولی یه لحظه دلم واسه آقا/خانم دزده سوخت.بنده خدا این همه فسفر سوزونده و بود و نقشه ریخته بود که این چارتا خط خطیو بدزده... هیشکی نمیگه یارو چقد باهوش بوده ها...همه جنبه منفیشو میبینن!! بعدشم خب نامرد نباشیم.بالاخره دزده هم آدمه،زندگیش خرج داره،تا آخر عمرش که نمیتونه آفتابه دزد باشه! لحظه بعد گفتم حتما الان احساس غرور میکنه و احتمالا به خودشیفتگی مبتلا شده،خب حقم داره،کاری کرده که تاحالا کسی نکرده،شاید هیچ وقت خوابشم نمیدید که انقدر مشهور شه،هرکانالی میزنم دارن راجع بهش حرف میزنن!والا میدونی واسه همینه که گاهی دلم میخواد هزار سال زندگی کنم به شرط اینکه تو یه سنی ثابت بمونم! تو دنیا کارای جالبی میشه انجام داد...یکی از این کارا دزد شدنه!! درسته که دزدی در اصل غلطه ولی جنبه های جالبش هم درنظر بگیرید!چه هیجانی داره...به اضافه یه عالمه صحنه های اکشن! خدایی جالبه...حتی شده برای یک بار! به نظر شما جالب نیس؟! بهتره زیاد به نوشته هام توجه نکنید! از اثرات برخورد کمد با سرمه!!!

آدمک

ای آدمک کوکی ، صبح شد که بیدار شی

مثل همه ی عمرت ، تکرار شی و تکرار شی

صبح بعدیت انگار نیست ، تو توی شبت غرقی

بین شب و روز تو ، انگار که نیست فرقی

شب هات مثل روزاته ، روزات همگی تکرار

از دست همه سیری ، از دست خودت بیزار

ادامه مطلب ...

بوی گند مدرسه!!!

سلاااااااام
خوبید؟من ک اصلا رو فرم نیستم...
از چند روز پیش ک بوی گند مدرسه ب مشامم خورد کلا نطقم کور شد!!!
والا بخدا...
دیگه مرسی از اون دسته انسان های شریفی ک سر می زنن و نظر هم میدن...
فقط اومدم ی سری اس ام اس ک برای عرض تسلیت برام اومده رو بذارم...
میخواستم برا همتون اس کنم ولی گفتم چرا عاقل کند کاری؟؟؟؟
خب شارژ ندارم عزیز من...اصفهانی بازیه دیگه...

ادامه مطلب ...