چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

تـــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــــد

ســــــــــــــــــلااااااااااااااااااااااامــــــــــــ ســــــــــــــلاااااااااااااااااام

امروز یه روز بسیــــــــــــــــــــــار خاصــــه

تولد آبجی دوقلوم و خود گلمـــــــــــــــــــــــه

هـــــــــــــــــــــوووووووووووووووووراااااااااااااااا

(خودم حوصله تولد ندارمـــ اصلا،بخاطر یاسیهبه روتون نیارین)

خـــــــــــــــــبـــــ بریم که داشته باشیم






ایـــــــــــــــــــــنم از کادو هات یاسی گـــــــــــــــلممممم



فقط اون گندهه اون گوشه واسه خودمه



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.




.

.

.

.

پلــک جــهان مـی پـرید
دلــش گــواهـی میــداد
اتــفاقی مـی افــتد
و
فرشـــته ای از آســـمان فـرود آمـد
تـــــــــــــولــــــــــــــدتــــــــــــــــــ مـــــــــــــبــــــــــارکـــــــــــــــــــــ
.
.
.
.
.
.
ایـــنم تیکه کیکت اینو بگیر،بقیه کیک واســـه خودمــــــــــــــــه




اینم بستنی خودمــــــــــــــــ ب هیشکیدومتونم نمیدم

ای جووووووووووونم با آدم حــــرف میزنهیاسی چشت درآد

اینم واسه مهمونـــآ





یاسمن گلم اینم یه چند تا عکس ناقااااااااااااابل ک خودم برات درست کردمامیدوارم خوشت بیاد








یاسی دوس دارم ب همه آرزو هات برسیهیچوخت ناراحت نباشیمثه همیشه دلقک باشیدوست دارم عوضییییییییی من
بقیشم بعدا دیگـــــــــــــــه خسته شدم

ـــــــــــــــــ
خب اگه بد بود اگه کم بود
اگه عکسا داهاتی بود، همینه ک هس
از سر یاسی هم زیاااده:)))
و یه تشکر ویژه ویژه از همه عزیزایی ک تبریک گفتن
بچه ها نظراتو بپوکونین تا به یاسی نشون بدم:-*
فدای همتوووووووووون
اینم حسن ختام!
ایـــــــــنجا

خدا ببخش


خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم...
دلی که داده بودی شکست...

به سلامتیی


به سلامتی خودم که بود و نبودم واسه کسی مهم نیس!

انتخاب


نامم را پدرم انتخاب کرد،
نام خانوادگیم را یکی از اجدادم!
دیگر بس است،
راهم را خودم انتخاب خواهم کرد!

دلم کمی خدا میخواهد


دلم کمی خدا میخواهد
کمی سکوت...
کمی دل بریدن میخواهد
کمی اشک....
کمی بهت...
کمی آغوش آسمانی...
کمی دور شدن از این آدمها
کمی رسیدن به خدا!

نباید همه چیز را توضیح داد


همیشه نباید همه چیز را توضیح داد
وقتی کسی برای نداشته هایت بهانه میگیرد
بهتر است او را هم نداشته باشی،
تا به نداشته هایت اضافه شود...


حسرت


حســــــــــرت یه سـری کــــارا و یـه ســــری بـودنـا
تا دنیـــا دنیـــاس

حتی هزار سـال بگــذره به دل میـمونه..

دستـــــــ خودتـم نیــست...


هیچوقت


هیچوخــــــــت تا یـکی رو کامـل نشنـاختی

بهـش اعتـماد نـکن،

بـاورش نکـن،

عاشقــــــش نشـو!

به ایـن هیـچوخت هـا توجـه کـن وگـرنه
هیچوخـــت رنـگــــ خوشــــبختی و آرامـــش رو نمــیبینی!


درد چیست؟!

میدانــــــــی درد چیـست؟؟
نگاهـــــــت کـه رفـــــت.....نـه!!!!
شایـد شـانه ای کـه دیـگر وجـود نـدارد...نـه!!!
دلشـکسـته ام.....نـه!!!
اعتـمادی کـه دیـگر وجـود نـدارد....نـه!!!
تنـهاییـم....نــه!!!!

نمــــــــــــیدانـــی...


همیشه اینطور نیست!


همیشه این طور نیست که دهن با ذکر صلوات خوشبو بشه
.
.
.
.
.
.
.

.

.
.
گاهی واقعا نیازه که مسواک بزنین....!!!
اونم تو این ماه