چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

عاشق همین کاراتم...




باز هم
خـــــــــــــــــودم

دوربین مخفی

این چن روز واسمون زیادی خوب بوده...!

الاناست که خدا بزنه پس کلمون

بگه:پاشین ببینم،

دوربین مخفی بود

فقط میخواستم بگم روزای خوب هم وجود داره...

خدا جــونم





بازم خودم...

بهترین نیستم


بهترین نیستم،
ولی انقد پررو ام که بهترینا رو میخوام!

تــــــــــــــــــوجه!


توجه!
توجه!

طفلی به نام شادی اخیرا پیدا شده،
لطفا در نگهداری آن کوشا باشید...

آرزو


تمام آرزوی امشب من،
ندیدن فرداست...

دلتنگ که شدی...


دلتنگ که شدی،

بیا پیش من

بیا...کمی غصه هست،
باهم میخوریم...

یه مرضی هس!


یه مرضی هم وجود داره،
حالا اسمشو نمیدونم
ولی خلاصش اینه که وقتی میخوام بخوابم،صدا گوشیمو باز میکنم،بعدشم هر کی میزنگه از خواب بیدار میشم فش میدمو دوباره میخوابم!!!

بازم میگم دیوونه خودتیـــــــــــ

کی؟؟


کـــــــــی دست از سرم بر می داری ؟
می پرســــــم که بدانم
کـــــــــی می میرم . . .