چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

آنتی ویروس مخصوص اصفهانیای گل




خودمم اصلیتم اصفهانیه

همشون خیلی دوس دارم

خیلی باحــــــال بود


خوشالم...نمیدونم چرا!

یه سوال:چرا همه فک میکنن پشت گوشام مخملیه؟!

آهنگ رفیق سیاوش قمیشی عااااااااااااالــــــــیه

امتحانا شروع شد!

امتحان اول:آمادگی دفاعی...

تقلب کردیم خیلی خوش گذشت


خداحافظی:)

سلام

باورم نمیشه تمام کارام ردیف شد.

من دارم5 شنبه ازایران میرم.خوبى وبدى ازمادیدی حلال کن بالاخره پیش اومد

کاریش نمیشه کرد

ارادتمندشما

 پاییز91


یلداتون مبارک

خدایا فدات شم دنیا رو تموم کن من مجبور نباشم انقد درس بخونم

26آذر

روز یکشنبه26آذر ماه

از صبح برف میومد...تا زنگ اول تو حیاط مدرسه نشسته بود:))

زنگ تفریح اول بچه ها ریختن تو حیاط و به اون منظره قشنگ گند زدن... منظره شده بود یک زمین گلی و درختای سفید... درختا خیلی جالب بود...هم برگای زرد داشت و هم سنگینی برف رو تحمل میکرد:)

زنگ دوم،زبان فارسی؛ من که خونده بودم شدیدا ضایه شدم چون امتحان به طرز عجیبی پیچید!

زنگ سوم؛معلم ادبیات در حدود نیم ساعت درس داد و بعد گف بچه ها اشکالاشون رو بپرسن... خدا رو شکر تعداد نفهمان کلاس زیاد بود و سر معلم گرم شده بود... من و بغل دستیم هم که نمیتونیم مثه آدم بشینیم...اول 5تا نارنگی خوردیم...


ادامه مطلب ...

نخون!


این مطلبو نخونیدو فکر کنید حالم خوبه!!

.

.

.

.

.

.

 ..

..

..

..

 

                                                                                 

میگن آدم به امید زندس...

نمیدونم من آدم نیستم

یا یه امیدی هستو و من نمیشناسمش

یا اینکه مردم و خودم حالیم نمیشه...

از این خنده های "از گریه غم انگیزتره"ست ها!!

میفهمم،بفهم

عاقا من انقدم که نشون میدم خنگ نیستم ها!!!
جو نگیرتت دوست عزیز:/
میفهمم سرکارم گذاشتی...
به روم نمیارم  شاد باشی!
اوکی؟
بار آخرت باشه منو اسکل میکنیا!!!
در واقع شنگل...از اسکل گذشته این حرکتت فلانی...
جم کن دیگه...گندشو درآوردی گل پسر/دختر
بعدا ویرایش میکنم
اعصاب آدمو با زمین کشاورزی اشتباه میگیرن...روش با تراکتور رفت و اومد میکنن:/
پرواز سیا قمیشی قشنگه
پیشوازمم قشنگه
امرو یکی رو بخشیدم ولی ارزششو نداش میدونم...بیخیال

ناراحت نشیا...


عاقا دیگه دارم میترکونم

شومام نظر بدین ضایه نشم

درضمن این عکسارو الکی نذاشتم...

حرف دلمه ها

دلگیر


خداییش...

یه سایت خوب بود باش حال میکردم

اونم پوکید

دنبالم کن یادت بخیر


معرفی!!!!!

معرفی!!
تصمیم گرفتم یه معرفی ای بزنم:
@اسمم که دیگه ضایس؛ریحانه
@ملقب به:ریحان،ریحون،ریحونه،ر
(چقده اسم!!)
@سن:مثه اینکه15
@پا گذاشتن به این دنیا:28تیر سال76
@قد:کوتوله...165فکر کنم!
@وزن:50-52
@محل زندگی:قبرستون!!!
(تهران)

ادامه مطلب ...

نوکرتونم!

سلام

عاقا این چند روز خیلی بیکاری زده بود به سرم

منم که بیــــــــــکار...نشستم به وبلاگ گردی...

هی وبلاگ ملتو میوردم دید میزدم

نظر هم میدادم(اعتماد به نفس تزریقی دادم به ملت)

بله دیگه...

وبلاگ گردی همانا و رفتن اعتماد به نفس به0 همانا

عاقا وبلاگ ملت خیلی باحاله...

خیلی جالبه...

زود زود به روز میشه

وبلاگ من چی؟!

سال به سال یه مطلب چرت میذارم...

ادامه مطلب ...

ریـــحان

زندگـــــــــــی با تو برایــــــــــم بوی ریحــــــــــــان میدهد

بــــــــی تو امــــــا بــــــوی ریـــــــــــحان بــــــوی زنـــــــــدان میدهد


یکی دوستا گلم اینو واسم گذاشته بود...

انصافا قشنگه(اعتماد به نفس)

ولی انصافا هم اسمام خیلی مااااااااهن

فدای همشون


خبر جدیدی نیس

فقط اینکه دو روز به دلیل آلودگی هوا تعطیله

منم خیلی خرذوقم