چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

افکار مشنگانه من

چند دقیقه پیش از اخبار خبری راجع به دزدی چند نقاشی مشهور از موزه شنیدم! بعداز اینکه گزارشگر کلی عکس و تقسیر راجع به اثر و نقاشش داد،مصاحبه کوتاهی با مسوول امنیت موزه داشت. یارو هم خیلی متاثر بود و با ناراحتی بادی به غبغبش انداخته بود و راجع به امنیت موزه چرت و پرت میگفت که امنیت موزه اینجور و اونجور!!! و در آخر سرش رو تکون داد و گفت:سیستم امنیتی ما خیلی پیشرفته س ولی دزد ها تونستن بهش نفوذ کنن! تو دلم گفتم:جووووونم.دزد باحال به این میگنا! نمیدونم چرا ولی یه لحظه دلم واسه آقا/خانم دزده سوخت.بنده خدا این همه فسفر سوزونده و بود و نقشه ریخته بود که این چارتا خط خطیو بدزده... هیشکی نمیگه یارو چقد باهوش بوده ها...همه جنبه منفیشو میبینن!! بعدشم خب نامرد نباشیم.بالاخره دزده هم آدمه،زندگیش خرج داره،تا آخر عمرش که نمیتونه آفتابه دزد باشه! لحظه بعد گفتم حتما الان احساس غرور میکنه و احتمالا به خودشیفتگی مبتلا شده،خب حقم داره،کاری کرده که تاحالا کسی نکرده،شاید هیچ وقت خوابشم نمیدید که انقدر مشهور شه،هرکانالی میزنم دارن راجع بهش حرف میزنن!والا میدونی واسه همینه که گاهی دلم میخواد هزار سال زندگی کنم به شرط اینکه تو یه سنی ثابت بمونم! تو دنیا کارای جالبی میشه انجام داد...یکی از این کارا دزد شدنه!! درسته که دزدی در اصل غلطه ولی جنبه های جالبش هم درنظر بگیرید!چه هیجانی داره...به اضافه یه عالمه صحنه های اکشن! خدایی جالبه...حتی شده برای یک بار! به نظر شما جالب نیس؟! بهتره زیاد به نوشته هام توجه نکنید! از اثرات برخورد کمد با سرمه!!!
نظرات 4 + ارسال نظر
fafa پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 14:48

کمد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاملن مشخصه !!!!!!!!!!!
بمیرم برا دزده هیشکی استعدادای درونیشو کشف نکرد !!!!!!!!!!!!!!
اکشن دوس داری ؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب چیکار کنم نظرم نمیاد..............
بعدا میگم .............
(از اثرات کلاس تستای امروزه)

مریم دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 16:15 http://www.ashegheavare.blogfa.com



آخییییی

سلام ریحون جون خوبی؟؟؟؟

عالی بود به منم سر بزن

سارا چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 13:32 http://www.always-foreve.blogfa.com

سلام ریحونه جون خودمون خوبی گلم؟...چه وب نازو قشنگی بسیارخرسندشدم وبتودیدیم دستت طلا خسته نباشی...حتمابهم سربزن که خیلی خوشحالم میکنی راستی لینکیدمت باهراسمی دوست داری منوبلینک...درباره ی بلاگموحتمابخون...روزگارت خوش

سلام سارایی
مرسی اومدی
چشم میام حتما

بهزاد دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 21:49 http://shirazkhabar.blogsky.com

دلت خوشه وبلاگ داری. یک مشت کور و کچل میان نظر میدن. حالم به هم خورد

مرسی از نظر
من که اون بالا نوشتم چرت های ریحون
شما انتظار بیشتری نباید داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد