چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

بوی عید

ســـــــــــــــلام و علیــــــــــــک

خوبین خوشیــــــــــن؟

من تا دقایقی دیگه خوبـــــــــــــــــم

امروز سه شنبه بود....یا همون چارشنبه سوریه خودموووووووووون

نسبتا خوش گذش...

شب هم رفتیم تو کوووچه خوش گذش

آتیشی روشن بود

ترقه و فشفشه هم همه رقم

صدا ها هرچه وحشتناک تر

خلاصه خوب بود

همسایه رو برویی یه چیزی واسمون آورد ک بخوریم....

جاتون خالی نه!!!

خیلیییییییییییییییی کوفت بود....

مثلا آش بود

ولی یارو هر چی دستش اومده بود ریخته بود توش....

هویج داشت...زردآلو و آلو داشت....سبزی های مختلف و رشـــــــــــــته:))

شیرین هم بود:((

من ک اصن خوشم نیومد

بعدشم ب اتفاق همسایه های گرامی تشریف بریم بالا پشت بوم بزن برقص

بسیییییییییییییییییی خوش گذشت

جاتونم خالی....

بعد از مدتی خودم نوشتم....

اومدم خیلی ساده بگم

عــــــــــیـــــــــــــدتــــــــــون قــــشــــــــــنــــــــــــــــگــــــــــ

امیدوارم ب همتون خوش بگذره

تو این سال جدید هیچ غمی نبینین

فدای همتون

ریحون...

تنهایی!

تنهایی یعنی …

من برای من کمم …

برای ما زیاد …

خدایا

خدایا من از تنهاییم شکایت میکنم در حالی که تو را تنها میگذارم

از خیانت دیگران میگویم و خودم خیانتکار به تو ام

و از نیرنگ زمانه نالانم و در مقابلت فریبکارم

خدایا...

مرا چگونه میبخشی که من اینگونه کسی را نخواهم بخشید


هشدااااااااار

در سال 1391 وقت های زیادی بودند که من اذیتتون کردم

مزاحمتون شدم

ناراحتتون کردم

اعصابتونو خرد کردم

بعضی وقتا پستای چرت و پرت گذاشتم . . . . . . .

اما امروز فقط می خوام بگم که . . . .

در سال 1392 بازم همین بساطه می خوام این کارها رو تکرار کنم حالا خود دانی!


عیدی

ســـــــــــــــلام به همه عزیزایی که سری ب این وبلاگ خاک خورده میزنن

خوبین؟خوشین؟

مرسی از همتووووووووووووووووووون

یه عیدی خیلیییییییی خیلیییییییییی کوچیک براتون داشتم

امیدوارم خوشتون بیاد...

البته زیاد خوب نیس

عیـــــــــــــــــــــــدی

اگه گوش دادی خوشحال میشم یه نظر کوچولو هم بدین

مرسیییییییییییییی

عید همتون هم مباااااااااااااااااااارک

نمیدانم!

نمیدانم دوستش دارم یا نه؟!

با هم قدم میزنیم...

با هم میخوابیم...

دلم که می گیرد آغوشش را باز می کند و بر گونه هایم بوسه میزند..

اما نمیدانم دوستش دارم یا نه!!!

تنهاییم را میگویم...

خواهی فهمید

و بالاخره خواهی فهمید که :

همیشه یک ذره حقیقت پشت هر” فقط یه شوخی بود ” هست .

یک کم کنجکاوی پشت ” همین طوری پرسیدم ” هست .

قدری احساسات پشت ” به من چه اصلا ” هست .

مقداری خرد پشت ” چه میدونم ” هست .

و اندکی درد پشت ” اشکالی نداره ” هست .

حرف حساب

loveing someone who dosn't love u

is like waiting for a ship at the airport

ببخشید مرا

مــــــرا کــه هیــچ مقصـــدی بــه نامـــــم ..

و هیــــچ چشمــــی در انتظــــارمـ نیسـت را !

ببخشیـد !

کــه بـا بـودنـــمـ تـــــرافیـک کــــــرده امـ !

برای تو-شهاب تیام

نیاز من ب حس تو مثل نمازه عاشقاست
میگن حساب عاشقا از همه آدما جداست
وقتی تموم جاده ها هم قدم تو می شدن
هیجکی ترانه ای نگفت برای تو ب غیر من
برای تو ب غیر من
برای تو ب غیرمن
برای تو و ب غیرمن
وقتی بارون چشم تو چشم منو تر می کنه
میریزه روی گونه هات دردم و بدتر میکنه
هیچی نمیشعه از تو گفت وقتی تو خود توئی
اونی ک من اسیرشم اون ک رها شده توئی

نیاز من ب حس تو مثل نمازه عاشقاست

میگن حساب عاشقا از همه آدما جداست
وقتی تموم جاده ها هم قدم تو می شدن
هیجکی ترانه ای نگفت برای تو ب غیر من
برای تو ب غیر من
برای تو ب غیرمن
برای تو و ب غیرمن


وقتی بارون چشم تو چشم منو تر می کنه
میریزه روی گونه هات دردم و بدتر میکنه
هیچی نمیشه از تو گفت وقتی تو خود توئی
اونی ک من اسیرشم اون ک رها شده توئی
.اونی ک من اسیرشم اون ک رها شده توئی
.



وقتی بارون چشم تو چشم منو تر می کنه
میریزه روی گونه هات دردم و بدتر میکنه
هیچی نمیشه از تو گفت وقتی تو خود توئی
اونی ک من اسیرشم اون ک رها شده توئی
.اونی ک من اسیرشم اون ک رها شده توئی

وقتی بارون چشم تو چشم منو تر می کنه
میریزه روی گونه هات دردم و بدتر میکنه


هیچی نمیشه از تو گفت وقتی تو خود توئی
اونی ک من اسیرشم اون ک رها شده توئی
.اونی ک من اسیرشم اون ک رها شده توئی

خیلیـــــــ قشنگهـــــــ