چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

سلام خدافظ

سلام دوستای گلم
راسش چند وقت پیش رفته بودیم شمال و شبش چون خوابم نمیبرد یه سری توصیف از حالات اونجا نوشتم

دیشب هم بیکاری زده بود به سرم نشستم یه چیزایی بهش اضافه و کم کردم و یه متنی در اومد...
نمیدونم دیگه...
شوما نظر بدید:



معمولا اتفاقای ترسناک شبا رخ میده، اگه نصفه شب هم باشه که دیگه عالی میشه...
واسه همینه که هر فیلم ترسناکی گیرم میاد میذارم آخر شب ببینم،آخه بیشتر فاز میده!مخصوصا اگه خاموشی هم باشه!!
شاید امشب هم قراره اتفاقی بیوفته...ساعت از نیمه شب گذشته و هنوز بیدارم...
نمیدونم چرا بی خوابی امشبم انقدر به نظرم عجیب میاد...
معمولا فقط زمانی بیخوابی به کله م میزنه که جای خوابم عوض بشه...
ولی امشب که روی تخت خودم خوابیدم،اونم بعد از مدت ها...
خودمونیما چه مدت طولانی ای بود...

ادامه مطلب ...

من مرض دارم

بازم سلام 

 

چند شب پیش نشستم یه داستان کوتاه(به قول آبجیم متن)نوشتم تو سایت هم گذاشتم ولی از اون جایی که مرض دارم فعلا نمیذارم 

 

بله دیگه گفتم فقط یه اطلاع رسانی کرده باشم 

از ظهر تا حالا دارم آهنگ دروغ دوست داشتنی مرتضی پاشایی رو گوش میدم انصافا قشنگه 

خوب دیگه امری ندارم 

فعلنات

اطلاعیه:))

سلام خدمت غریبه ها و آشناهای گلم که قدم به این سرزمین خاکی گذاشتند
حال و احوال؟
قرض از مزاحمت، آقا دروغ چرا!؟من به خنسی خوردم...
نوشته زیاده ولی چیزی که به درد اینجا بخوره کم پیدا میشه(اعتماد به سقفمو عشقه)
خلاصه هیچی دیگه...
اینا رو نوشتم فکر نکنید دار فانی رو وداع گفتم...زنده ام هنوز خدا رو شکر...
دعا کنید یه موضوع خوب بزنه به مخم،داستان کوتاهی بلندی چیزی سر هم کنم اعصاب شوما رو داغون کنم ...
ادامه مطلب ...

احساس همیشگی

گاهی احساس می کنم تو کل دنیا فقط منم که تنهام!!
فقط منم که بی کسم!!
فقط منم که انگار تو هیچ آماری،تو هیچ لیستی،تو هیچ جا به حساب نمیام و هیچ جا،جایی ندارم!!
انگار کلا نامریی ام!!
به نظرم هر کسی برای خودش یه عزیزی داره؛

ادامه مطلب ...