چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

بوی گند مدرسه!!!

سلاااااااام
خوبید؟من ک اصلا رو فرم نیستم...
از چند روز پیش ک بوی گند مدرسه ب مشامم خورد کلا نطقم کور شد!!!
والا بخدا...
دیگه مرسی از اون دسته انسان های شریفی ک سر می زنن و نظر هم میدن...
فقط اومدم ی سری اس ام اس ک برای عرض تسلیت برام اومده رو بذارم...
میخواستم برا همتون اس کنم ولی گفتم چرا عاقل کند کاری؟؟؟؟
خب شارژ ندارم عزیز من...اصفهانی بازیه دیگه...

خیلی هم خووووبه...چاکر همه اصفهانیای گل ک خودمم جزوشونم...
تا وقتی ک ی تعطیلیه درست و حسابی ب پستم بخوره و مغزم کار کنه بای بای
شب اول مهر...خیلی غمناکه!!
فعلا با اجازه.
نمیرم ها...هنو اس ها رو ننوشتم:
1. هم نوا با دانش آموزان سراسر کشور : مکن ای صبح طلوع!

خیلی غمناک بود،من که گریم گرفت انصافا:((

2. اعمال5شب اول مهر:غسل صبرو استقامت،دعای افتتاح مدارس،2رکعت نمازاستغفار و در آخر1000بارخدایا به دادم برس!!!

عزیزی گفت نماز وحشت هم اضافه کنیم.جا داره خدایی!!
من ک این اعمالو انجام دادم...تا ببینیم خدا چی میخواد...انشاالله از بلایای این نه ماه جون سالم ب در ببرم.

3. بازگشت همه به سوی مدرسه است بانهایت تأسروتأسف پایان سه ماه عشق وحال وصفاسیتى،خواب لذت بخش صبح وآغازنه ماه تمام زجروبدبختى،امتحان،تحمل زرزرهای گزاف دبیران و...برشمادانش آموز محترم تسلیت باد.

حرفی نیست!
انا لله و انا راجعون المدرسه
ای خدا ب فریاد برس.
########
هی همه میگن مدرسه هم خوب نباشه دیدن دوستا ک خوبه...
واسه من یکی ک نع!!!به هیچ عنوان...
مدرسه ک نیست...همه فقط میان و از دوس پسراشون حرف میزنن...
خب منم دلم میخواد!!!!چقدرم ک من اهلشم:))
مزاح فرمودم...بگذریم...
کلا بگم ک این هفته آخر ب اندازه کل زندگیم گریه کردم...
باور کنید ب مدرسه فکر می کنم بغضم می گیره:
کمی بغض+آهنگ گریه کن مرتضی پاشایی=ضجه+اشک و آه و ناله
دروغ می گم بگو؟؟؟
همین دیگه...در آخر ی چند تا توصیه:
1.اگه مدرسه ای هستید اصلا وقتتونو واسه درس هدر ندین...اوناش ک خر زدن کجا رو گرفتن؟؟واسه امتحانم نگران نباشید...من از قدیم گفتم:تا تقلب هست امتحان باید داد!!!
2.آقا یا خانوم محترمی ک مدرسه ای نیستی،دل ما رو نشکون...خدا دلتو می شکونه...الکی هم نگین ما آرزومونه جای شما باشیم،مشخصه چاخانه...والا دانش آموزیم خر ک نیستیم!!!
3.آهنگ های پیش نهادی:
لب تیغ-فرزادفرزین------راستش از صداش زیاد خوشم نیومد ولی خیلی بم چسبید دیگه
یکی هست-مرتضی پاشایی-------مثل همه آهنگ هاش ناله ایه ولی انصافا قشنگه،پیشنهاد میشه
آهنگای جدید شادمهر:امون از تو،زود تموم میشه،چه خوابایی-------قشنگه
آهنگ رویای ما اصلا بهم نچسبید!!!
خب دیگه خیلی حرف زدم
بازم مزاحم میشم
راستی ی حرف کوچولوی دیگه:
رمان ی دوست عزیز
.:استراتژی دو نفره:.پلیز ی سر بزنید.
مرسی مرسی زیاد
دیگه جدی رفتم
بای بای

حرف آخر:::::::باز آمد بوی گند مدرسه!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
fafa چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 19:15

سلام علیکم .....
به به ............
دیگه چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو یه شکستی خوردی جووووووووون خودم ..........

تو دیگه چرا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد