چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

این پست فقط به عشـــــــــــــــق فافا6

فافا من از این سوسول بازیا خوشم نمیااااااااااااد هااا

تو ک میدونی...

ولی خب...مثلا اینارم داشته باااااااش:



فوووووووت .....

فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!

امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک



{-122-}{-122-}



نظرات 1 + ارسال نظر
fafa شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 14:54

قربون داداشه گللللللللللللللللللللللللللللللللم !
سوسول نیسی تو !
خیلی هم خوشگل !
خیلی هم دوسش دارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد