چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

این پست فقط به عشـــــــــــــــق فافا3



اهـــم اهـــم

کلااا وبلاگــم ب فناااا رفـــــت{-195-}


چـــه میشه کرد دیگه...

یه فافا بیشتـــــــــــــــر ندارم ک...

هی باید تحویلش بگیرم

عکس بسازم با چه بدبختــــــــــــــــــی


{-122-}{-122-}

فــــــــــــــــدا سرش اصن....

(بعدا جبران میکنه)

امروز چهارشنبه س

و شنبه تولد فافای منه...

فقط میخوام بگم این برنامه تولد تا یکی دو هفته ادامه داره...

و همیــــــــــــــــــــنه کـــــــــــــــه هســـــــــــــــــت

بعــــــــــله{-73-}

نظرات 1 + ارسال نظر
fafa شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 14:52

اِهِم ! اِهِم !
وبلاگتم خیلیم ماااه شده !
الهیییییییی بمیرم واست !
عزیزم !
عشقم !
مرسی !
عآآآآآآآآآآآآآآآآلی بود !
اصن فرآتر از عآآآآآآآلی بود !
من چطوری تشکر کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطوری جبران کنم ؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد