چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

پشیمانـــی


ﺩﻟــــ ﻢ ﻧﻪ ﻋﺸــــﻖ ﻣﯽﺧﻮﺍﺳتـــــ

ﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎتــــ ﻗﺸﻨــــﮓ

ﯾﮏ ﻓﻨـــﺠﺎﻥ ﻗﻬــــﻮﻩﺩﺍﻍ ﻣﯽﺧﻮﺍﺳتـــــ

ﻭ ﯾـــﮏ ﺩﻭﺳتـــــ

ﮐﻪ ﺑﺸﻮﺩ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺣﺮفـــــ ﺯﺩ ﻭ ﭘﺸﯿـــﻤﺎﻥ ﻧﺸﺪ ...!

نظرات 2 + ارسال نظر
رقیه سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 17:56

ﯾـــﮏ ﺩﻭﺳتـــــ

ﮐﻪ ﺑﺸﻮﺩ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺣﺮفـــــ ﺯﺩ ﻭ ﭘﺸﯿـــﻤﺎﻥ ﻧﺸﺪ ...!

سهیل سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 19:08 http://Titbit.BlogSky.Com

به همـان قدر که چشـم تـو پـر از زیبـایے سـت
بے تو دنیاے من اے دوست پر از تنهایے ست

این غزل هاے زلالے که ز من مے شنوے
چشمـه ے جارے انـدوه دلے دریـایے سـت

چند وقت است که بازیچه ے مردم شـده ام
گرچه بازیچه شدن نیز خودش دنیایے ست

دل به دریــــــــا زده ام تا بـاز آغـــاز کنــم
ماجرایے که سرانجامش یک رسوایے ست

امشــب اے آینـه تکـلیـف مــرا روشــن کـن
حق به دست دل من؟ عقل؟ و یا زیبایے ست

دل خوش عشق شما نیستم اے اهل زمین
به خداوند که معشوقه ے من بالایے ست

ایـن غـزل نیـــــز دل تنـــگ مـرا بـاز نکــرد
روح من تشنه ے یک زمزمه ے نیمایے ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد