چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

چه میخواهی از حالم؟


یک آهنــگ که هزاران بار در خـواب و بیـــــداری تکـرار میشود،
لحظـــه هایی که با زور میـگذرند،
دلـی که حتـی با لـوله باز کـن هم باز نمـیشود،
چشـمهایی که لحـظه ای بارانـشان قطـع نمیشود،
دیگـر چه میخـواهی بدانـی از حالــم؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 22:41 http://Titbit.BlogSky.Com

از رنجی خسته ام که ازآنِ من نیست

بر خاکی نشسته ام که ازآنِ من نیست

با نامی زیسته ام که ازآنِ من نیست

از دردی گریسته ام که ازآنِ من نیست

از لذّتی جان گرفته ام که ازآنِ من نیست

به مرگی جان می سپارم که ازآنِ من نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد