چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

حالمان خوب است


حالمـــــــان خوبــــــــــــ است ، غـــــــــم کم می خوریم ...
کــم که نه ، هر روز کـم کـم می خوریم .
من نمی دانم کـجا رفتم به خـواب ...
از چه بیـدارم نکردی آفتابـــــــ ؟
خنجری بر قلبـــــ بیمارم زدند ...
بی گنـاهی بودم و دــ ارم زدند .
بعد از این با بی کسـی خو می کنم ...
هر چه در دلــــ داشتم رو می کنم .
دــ ردــ می بارد ، چو بـدتـر می کنم ...
طالعـم شوم است ، بـاور می کنم .
عشـق آخر تیشه زد بر ریشـه ام ...
تیشه زد بر ریشه ی اندیـشه ام .
عـشق اگر این است مـرتد می شوم ...
خوبــــــ اگر این است ، من بـد می شوم ...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد