چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

فرض میکنم...


فرض می کنم!
تو..


خیلی دوستــــــم داری …

همینقدر که من دوستت دارم …

و یکی از همین روزها

... دلت برای روز های قشنگمون تنگ می شه …
فرض می کنم …
هیچ وقت بی تفاوت نبودی،
و تمام این ساعت ها
که نبودی
به یادم بودی …!
فرض می کنم..
دنیا هنوز آدم های احساساتی مثل من رو دوست داره …… !
و تو..و تـــو….
همین لحظه
دلت برای یه ثانیه از اون روزهایی که با من بودی سخت تنگ می شه …
فقط فرض می کنم ….. همین.........

نظرات 1 + ارسال نظر
رقیه جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 13:30

بعضى از حرفارو
باید بزارى وقتى خوب دم کشید بزنى
اینجورى خیلى بیشتر به طرفت مى چسبه!


دوستت دارم . . !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد