چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

خاطره

سلام

خاطره ک نیس...

وصف حاله...

گفتم ماه رمضون رو دوس دارم

الانم دوس دارم

ولی وقتی هرروز گشنگی و سر درد قاطی بشه زیاد نمیتونه جالب باشه...

بیخیال...خیلی غرغر میکنم

خدا رو شکر ک تا اینجاشو گرفتم ایشالا بقیشو هم میگیرم...

این وبلاگم ک فقط واسه خودمه

هیشکی نمیاد یه سر بزنه!!

حوصلمم هم سریده

اصن از نظر من روزای جمعه روزه نداره

بـــــــعله

همین دیگه...زیاد حرفی ندارم

یه جورایی ناراحتم خودمو تحریم کردم....ولی کار درست همینه

ینی خودم اینجوری فک میکنم

خدایا مرسی واسه همه نعمتات

خودت کمکم کن

ریــــــــحون

21.4.92

عه راسی دیروز تولد مامانم بود...هزار بار براش آهنگ تولدت مبارک رو زدم...

چن روز دیگه هم واسه خودم میزنم...

تولدمــــــــــــــــــــــ مبااااااااااااااااااااارکــــــــــــــــــ

نظرات 3 + ارسال نظر
Faeze :D شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:10

سلآم من فائزه میباشم دنبالم کن پروفایلتو میدیدم وبتو دیدم اومدم
واقعا قشنگه نوشته هات عسلی :( حقیقته ..
کلا وبت خیلی جلبه
موفق بباشے :دی

سلامـــ عزیزم
مرسی اومدی
تو خیلی لوطف داری:)
مرسیـــــــــــــــو

رقیه شنبه 22 تیر 1392 ساعت 08:39

سسسسسسسسسسسلام ریحون جان


وبلاگ جالبی داری



تففففففففففففففففففففففففففففلدتم پیشاپیش مبارک عزیزم

سلام عزیزم
مرسی سر زدی
اوه مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی گلم:*

آرش و الهه شنبه 22 تیر 1392 ساعت 09:55 http://arashoelahe.blogfa.com

و چقــــــدر دیر می فهمیم

که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم.. .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد