چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

بوی عید

ســـــــــــــــلام و علیــــــــــــک

خوبین خوشیــــــــــن؟

من تا دقایقی دیگه خوبـــــــــــــــــم

امروز سه شنبه بود....یا همون چارشنبه سوریه خودموووووووووون

نسبتا خوش گذش...

شب هم رفتیم تو کوووچه خوش گذش

آتیشی روشن بود

ترقه و فشفشه هم همه رقم

صدا ها هرچه وحشتناک تر

خلاصه خوب بود

همسایه رو برویی یه چیزی واسمون آورد ک بخوریم....

جاتون خالی نه!!!

خیلیییییییییییییییی کوفت بود....

مثلا آش بود

ولی یارو هر چی دستش اومده بود ریخته بود توش....

هویج داشت...زردآلو و آلو داشت....سبزی های مختلف و رشـــــــــــــته:))

شیرین هم بود:((

من ک اصن خوشم نیومد

بعدشم ب اتفاق همسایه های گرامی تشریف بریم بالا پشت بوم بزن برقص

بسیییییییییییییییییی خوش گذشت

جاتونم خالی....

بعد از مدتی خودم نوشتم....

اومدم خیلی ساده بگم

عــــــــــیـــــــــــــدتــــــــــون قــــشــــــــــنــــــــــــــــگــــــــــ

امیدوارم ب همتون خوش بگذره

تو این سال جدید هیچ غمی نبینین

فدای همتون

ریحون...

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 14:30 http://silenthill66.blogfa.com

سلام بابایی
خوبی؟
چه اپ قشنگی بود
به منم سر بزن

به سلاااااااااااااام
خوبم شکر
مرسی لطف کردی اومدی
حتما

حوریهــ شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 15:56 http://horih.blogfa.com

سلام گلم!!!
خوفی؟؟؟
سال نو مبــــــــــــــــــــــــــــــآرکـــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد