چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

خزان عشق...

آهنگیه که الان دارم یاد میگیرم بزنم

قشنگه یکم هم سخت...

راسشو بگم هنو از رو متنش نخوندم..

فعلا شما ها بخونید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


شد خزان گلشن آشنایی, بازم آتش به جان زد جدایی

عمر من ای گل طی شد بر تو, وز تو ندیدم جزء بد اهلی و بی وفایی
با تو وفا کردم تا به تنم جان بود, مهر و وفا داری با تو چه دارد سود

آفت خَرمن مهر و وفایی, نو گل گلشن جُر و جفایی

از دل من گشت آه
دلم از غم خونین است , سَرِش بخت همین است

از جام غم مستم , دشمن می پرستم, تا هستم
تو و من در بین چمن , چون گل خندان از مستی در گریه ی من

با دگران در گلشن نوشیم می , من ز فراغت ناله کنم تا کی
تو و می , چون ناله کشیدم آه , من و چون گل دوره دریدن ها

ز رقیبان تاریکی دیدن آه , دلم از غم خون کردی

چه بگویم چون کردی , دردم افزون کردی

برو ای از مهر و وفا آری

برو ای آری ز وفا داری

بشکستی چون زلفت احد مرا
دریغ ودرد از عمرم که در وفایت شد طی

ستم ز یاران تا کی جفا به عاشق تا کی
نمی کنی ای گل یک دم یادم

که همچو اشک از چشمت افتادم

آه از دل تو
گر چه ز محنت خوارم کردی با غم و حسرت یادم کردی

مهر تو دارم باز
بکن ای گل بامن , هر چه توانی ناز

 کز عشقت می سوزم باز


نظرات 1 + ارسال نظر
fafa سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 12:04 http://middleofnowhere.mihanblog.com/

آشناس !
نمیدونم !

هه
ایشالا یاد میگیری...
بعد بت میگم:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد