چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

فردا...شیمی...

ببخشید...

من تصمیم داشتم هیچ وقت رمز واسه مطلبا نذارم...ولی شرمنده...اون شدیدا دردو دل بود...با خودم

خیلی دلم یه غریبه میخواد که باش بحرفم...

راستی فردا امتحانا تموم میشه...شیمی داریم

زیاد نخوندم...زیاد هم بلد نیستم...

ینی ب امید خدا دارم میرم



بعدش اینکه یه لینک میذارم اگه تونستید برید و بخونید...

قشنگه

ایـــــــــــــــــنجا



دیگه اینکه یه برنامه باحال دیشب دانلود کردم

صورتک های ترولو میذارم رو عکسا

خعلی باحاله


دیگه حرفی نیس

نظرات 1 + ارسال نظر
fafa سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 12:22 http://middleofnowhere.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد