چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

کم آوردم

شنیدی که میگن : اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که میخنده هزار تا ؟

من میگم : اونی که میخنده هزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از دردهاش خندیده اما جلوی یکیشون بدجوری کم آورده...



سخنی از دوست عزیز ب من


چند وقت پیش از یاسی پرسیدم:

من معمولا میخندم یا افسرده م؟؟؟

یه لبخنده ژکوند تحویل داده میگه:

                                           ســـــــــــــــــــگـــــــــــــــ خـــــــــــــنــــــــــدان


نمیدونم...



نظرات 1 + ارسال نظر
fafa سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 12:35 http://middleofnowhere.mihanblog.com/

بازم دوست عزیز !
ایول یاسی !
وختی در ساختار این کلمه دقت می کنیم در می یابیم ک مرکب اندر مشتق است ! چه جالب !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد