چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

ما سه تا

سلااااااااام

همونطور که میینی عکسمو عوض کردم

مبارکم باشه

خبر:

1.حالم خرابه

2.حالم خوبه

(خود درگیریه)

3.شنبه تعطیل شد....امتحان شیمی پر

4.حوصلم سر رفته شدید....

5.سردرگمی


عاقا امروز مامان و بابام واسه ظهر یه ختم باید میرفتن...

ما سه تا هم خونه تنها

واسه ناهارم باید یه فکرایی میکردیم

ماشالا پرستو و یاسی هم که یکی از یکی اسکل تر...

سیب زمینی سرخ نمودیم...

سوسیس سرخ نمودیم...

ژله درست کردم!!!

همش با کلیییییییی کصافط کاری...

آخرشم سیب زمینیا نپخته موند!!!

و به این نتیجه رسیدم ک هنوز تو مرحله نیمرو ام

ولی خوردیم تــــــــــــا مردیـــــــــــــــــــــــم

عکساشم میذارم

ولی زیاد خوب نیس



قبل از حمله

بعد از حمله

و دسر


دیگه اینکه این روزا بگیر نگیر دارم....

یه دقه دارم میخندم

لحظه بعد اشکه ک میاد پایین


یه چی دیگه

عاقا سوغاتی ینی شکلات

خعلـــــــــی باحال بود....

واسه یاسی خیلی خوشمزه بود...

واسه من مزه بادوم میداد



شوکول1

شوکول2

شوکول3




نظرات 1 + ارسال نظر
fafa جمعه 15 دی 1391 ساعت 22:55 http://middleofnowhere.mihanblog.com/

من ب عنوان برادرت در حد مررررررررگ بهت افتخار میکنم !

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد