چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

وزن گناه

اگر...
اگر گناه وزن داشت؛

هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد،

خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند،

و من شاید؛ کمر شکسته ترین بودم... 

 

 

کپی شده از: اینجا 

ولی خدایی به دلم نشست که کپی کردم 

اگه تونستید به وبلاگ سر بزنید 

جای باصفائیه

نظرات 3 + ارسال نظر
kiandokht پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 20:28 http://unknowngirl.blogsky.com

mc aziziam toam linkam kon plz

افسانه پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 20:45 http://gtale.blogsky.com

سلام
همیشـــه نمــی شود خود را زد به بــی خیـــالــی و گفــــت.... :


تنهــــا آمده ام ؛ تنهـــا مـــیروم …..


یک وقـــت هــایــی.... !


شایـــد حتـــی برای ساعتـــی یا دقیــقه ای.....


کم مــی آوری......


دل وامانـــده ات یــک نفـــر را مـــی خواهــد ......!


کـه در نــهایــت تــنـفـر...


عاشقانه دوستش داری

fafa چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 17:05

اگ داشت !
اگ داشت من نبودم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد