چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

سخته...

میدونی سخته...
خیلی سخته....
خیلی سخته که هر روز تو مدرسه بچه ها خفتت کنن و بگن:
ببین تو خیلی آدم مزخرفی هستی...
خواهرت خیلی بهتره

من خودم میدونم آدم جالبی نیستم...ولی خب منم دل دارم...
خودم میدونم واسم بسه...یاروووو انقد به روم نیار:| 

 

بعدا نوشت:عاقا به یکی بچه ها گفتم.... 

یه فشایی به اون بنده خدا ها داد.... 

من که نفمیدم معنیشو....ولی شک ندارم خیلی ناجوره.... 

خوشالم که از این یکی بچه ها دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
fafa چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 13:48 http://middleofnowhere.mihanblog.com

بااااااااااااعشه .......
ولی فرق خیلی زیادیم با هم ندارینا !
ولی هرکی گفته بزن فکشو بیار پایین!

منو با یاسی یکی میکنی نامرد؟!
میکشمت
و می کشمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد