چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

لعنت

عاقا سلام
عاقا جون هر کی دوس داری دعا کن سوالا رو آسون بده...
عاقا من باید ترم رو خوب بشم...یه سریا کلا ازم قطع امید کردن!!اونا رو باید امیدوار کنم...
یک لحظه هم باورم نمیشه که معلم خوب سوال بده:|
خدا لطفا کمک
این پست چرت قطعا در آینده ای نزدیک پاک میشه:/ 

 

 

 

بعدا نوشت:میخواستم پاک کنم 

ولی نظر دوستای گل که اعتماد به نفس شدید میداد بم اجازه نداد

نظرات 2 + ارسال نظر
آقای خوبم سلام سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 00:52 http://agha-salam.blogsky.com/

سلام ریحانه جان. اتفاقا این پستت اصلا هم چرت نبود. پستی که توش از خدا کمک خواستی خیلی ارزش داره. کسایی که از روی ظاهر آدما درموردشون قضاوت میکنند رو زیاد جدی نگیر.
یه راهکار کوچیک دارم تا در نظر بقیه عزیزتر بشی!! سعی کن بیشتر عزیز خدا بشی! با خدا رفیق فابریک باش اونوقت ببین چطوری همه رو میاره طرفت. امیدوارم موفق باشی

fafa چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 13:47 http://middleofnowhere.mihanblog.com

دیر گفتی دیگ !

ولی مثه اینکه یه سری دعا کردن ها
خیلی آسون بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد