چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

معرفی!!!!!

معرفی!!
تصمیم گرفتم یه معرفی ای بزنم:
@اسمم که دیگه ضایس؛ریحانه
@ملقب به:ریحان،ریحون،ریحونه،ر
(چقده اسم!!)
@سن:مثه اینکه15
@پا گذاشتن به این دنیا:28تیر سال76
@قد:کوتوله...165فکر کنم!
@وزن:50-52
@محل زندگی:قبرستون!!!
(تهران)

@رنگ چشم:بنفش مایل به سبز یشمی!!
قهوه ای تیره

@ریخت و قیافه:ضایع،بیریخت،زشت

وضعیت:عینکی

@علاقمندی هام:پیانو زدن،کتاب تخیلی و رمان،آهنگ گوشیدن،نت،تک زدن به میزان زیاد برای دوستان خاص،تلویزیون کم،خوابیدن سر کلاس درس،نمره خوب گرفتن بدون درس خوندن

@خصوصیات اخلاقی:بداخلاق،مهربون نیستم،مغرور،میگن با جنبه،خنثی راجع به همه چی،گاهی زیاد حرف میزنم،شیطون،موزمار

@دیگه از نکته های ریز:
*عاقا من خود درگیری دارم،میشینم رمان میخونم بعد فشو میکشم به سر خودم...آخه خیلی فرو میرم تو جوش و اینکه رمان ایرانی بیشتر تخیلیه!!!
آخرین رمانی که خوندم و هنو بش فکر میکنم:بغض غزل
عاقا همس بدبختیو دلتنگی بود
*تا حالا عاشق نشدم و قصد ندارم عاشق شم و راسشو بخوای اصن بش اعتقاد ندارم
*تمام سعیم رو میکنم کنه ی کسی نشم
*اصلا شوخ و شنگ نیستم ولی مشنگ هستم
*80%روز ها اخلاق سگی دارم؛)وقتی سگ گازم میگیره و هار میشم تمام سعیمو میکنم با کسی حرف نزنم و ناراحتش نکنم ولی گاهی از دستم در میره دیگه:)
*خیلی بدجنسم ولی وقتی کسی ازم ناراحت میشه واقعا خودمم ناراحت میشم
*این کلمه"ببخشید"تا بخواد از زبون من شنیده شه جون چند نفرو میگیره:))
*جنبه ی فحش خوردنم پایینه:))
*از قارچ و کوکو سبزی و حلیم و حلوارده متنفرم ولی میخورم:/
*معمولا رکم و خوشم میاد همه حرف دلشونو راحت بم بزنن
*زیاد اهل غیبت نیستم...گوش میدم ولی معمولا نظرم رو دیگران عوض نمیشه و خودم اظهار نظر نمیکنم...
**از جاستین بیبر بدم میاد
*بقیه خواننده ها همه چی گوش میدم ولی تا حالا یه دونه هم زد بازی گوش ندادم
قبلنا فقط شاد گوش میدادم ولی الان همه چی
*از درس خوندن اصن خوشم نمیاد...هر لحظه درس خوندن عذاب عظیمیه واسم ولی به خاطر دو نفر عزیز میخونم...درسته کم ولی خوبه دیگه
*به امتحانای نیم ترم و کلاسی اصن اهمیت نمیدم...معمولا زیر15ست
ترم رو میخونم
*خیلی سعی میکنم اگه کسی لطفی در حقم میکنه براش جبران کنم
*یه خواهر دوقلو دارم...اصن شبیه هم نیستیم...اسمامون هم شباهت نداره ....اصن یه وضعی...خیلی دوسش دارم ولی به روش نیارید...بعدشم همیشه داریم با هم دعوا میکنیم....اگه یه روز مهربون شیم مامان بابام بمون شک میکنن که چیزیمون شده!!!
*در ضمن من دو تا بابا دارم!!!
یکیشون بابای گل خودمه...خیلی دوسش دارم
اون یکی یه گل پسریه شده بابای من و خواهر دوقلوم....از همین فضای قشنگ مجازی هم هس...
جفتشونو خیلی دوس دارم
*من خیلی دوس داشتم یه برادر بزرگتر داشتم...واقعا خیلی دوس داشتم و دارم
واسه چی؟خودمم دقیق نمیدونم!
*از تابستون پارسال ینی معتاد نت شدم؛هر روز یکی دوساعت راحت این دور وبر میگردم
*راستی راجع به بیشتر موضوعا هیچ نظر خاصی ندارم....میشه گفت یاسی(خواهر دوقلوم)همه کارمه...اون برام تصمیم میگیره
*جالبه من بزرگترم...انصافا گاهی هم بش زور میگم=>اعتراف
*بعد دیگه...رشته م ریاضی...ریاضی رفتم چون بابام دوس داشت...برا خودم که زیاد فرق نمیکنه...
*یه توضیح:عاقا من چون نیمه اولم یه سال زودتر رفتم مدرسه و الان دوم دبیرستونم:)
از نظر شخص شخیص خودم کلا درس یک معقوله ی مزخرفه...معلمه که میتونه درس رو عالی جلوه بده یا بیخودتر از اونی که هس درس بده...
و چون از سال اول دبیرستان معلم فیزیکمو دوس داشتم فیزیکم دوس دارم ....امسالم که معلممون فرشتس...ماهه....فقط دلش نمیاد نمره بده:)))
*با همه، جوری که بام رفتار میکنن رفتار میکنم
*از بچه ها خوشم میاد و عجیبه که بچه ها هم در حد یکی دو ساعت میتونن منو تحمل کنن
**و یه خواهش عاجزانه:عزیزی که میای نظر میدی...یه چی هم راجع به مطلب بنویس...من حداقل فکر کنم دو خطش رو خوندی:))
البته خدایی میدونم کار سختیه که چرت های منو بخونین:)
*راستی بنده خیر سرم پیانو میزنم...معلم بنده خدا رو خیلی اذیت میکنم...
روالش اینجوریه:بنده خدا رو دق میدم تا یاد یگیرم ولی یاد بگیرم دیگه حله:))
خلاصه تولدی،جشن عروسی ای،پارتی ای بود در خدمتیم:))
*در ضمن یکی از جملاتی که تازگیا خیلی میزنم اینه:من رتبه1کنکورم!!!
بخوایم حساب کنیم میشم اول از آخر ولی خب دیگه الکی به خودم اعتماد به نفس میدم !!!
چه میشه کرد:)
حرف که زیاده...من به فکر شمام که میشینید میخونید(مثلا)
ولی خدایی اگه تا اینجاش خوندین یه مرسیییییییییییی جانانه...
چون واقعا تحمل من سخته:))
@در آخر:
5تا آیدی یاهو دارم:
-یکیش هک شده بیخیالش
-یکیش رمزشو هرچی میزنم نمیگیره
-یکیش با فامیلیمه...همه فامیل هم اونو دارن
-یکیش اصن با اسم یه پسره...برا یه وضع ضروری ساخته شد الانم اصن یادم نیس چی بود ولی شاید یه جا نوشته باشم ،اینم بیخیال
-یکی دیگش هس اونو میدم خدمتتون،فش خواستین بدین تو اون بدین:))
هان میخواین انتقاد کنین هم به همون ایمیل بزنید فقط لطف کنید ملاتشو زیاد کنید من کلا از نوشتن و وبلاگ درست کردن پشیمون شم:)
با تشکرات فراووون
اینم ایمیل:reyhoon.s1376@yahoo.com
اون یکیشم اگه بچه های خوبی باشین میدم:))
فداتووووووون

نظرات 3 + ارسال نظر
روزبــــــــــه چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 21:08 http://my-truelove.blogfa.com

خیلى چرب زبونى بچه !!!

کی؟؟؟
من؟؟؟
؛))))

دخترک پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 14:42

سلام
خواهرم سه روز از شما بزرگتره
برام جالبه که کلا نسل شما هی حرف میزنه . خسته هم نمیشه
متنتو خوندم دلم نیومد نظر نذارم
خوبه که سعی می کنی خودتو توضیح بدی
چون باعث میشه خودتو بهتر بشناسی و سعی کنی خودتو بهتر کنی
امیدوارم موفق باشی
در ضمن کسی که متولد تیره به موقع میره مدرسه اونایی که از مهر تا اسفند متولد میشن ممکنه یه سال زودتر برن
مثل من بیچاره

مرسی اومدی
من نمیدونم دیگه...من ک6 سالگی رفتم...

ممنووووووون

fafa شنبه 2 دی 1391 ساعت 11:56 http://middleofnowhere.mihanblog.com/

همه مسنجر من ریحوونه میخام یه آف بذارم سرم گیج میره نمیدونم واس کودوم بذارم !!!!!!!!!!
چاکرتم اساسی


تو که فقط4 تا رو داری
فدای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد