چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

اطلاعیه:))

سلام خدمت غریبه ها و آشناهای گلم که قدم به این سرزمین خاکی گذاشتند
حال و احوال؟
قرض از مزاحمت، آقا دروغ چرا!؟من به خنسی خوردم...
نوشته زیاده ولی چیزی که به درد اینجا بخوره کم پیدا میشه(اعتماد به سقفمو عشقه)
خلاصه هیچی دیگه...
اینا رو نوشتم فکر نکنید دار فانی رو وداع گفتم...زنده ام هنوز خدا رو شکر...
دعا کنید یه موضوع خوب بزنه به مخم،داستان کوتاهی بلندی چیزی سر هم کنم اعصاب شوما رو داغون کنم ...

خلاصه که اگه اومدین دیدین مطلب جدید نیس پیام بدید فحش هم میخواین بدین تو تماس با من بزنید که من حالیم شه چهار تا آدم پاشون اینجا رسیده...
همین دیگه حرفی نیست...


اگه یه موقع بیکار بودید از خدا بخواین که منو آدم کنه!!
مرسی از همتوون
ریحون

نظرات 3 + ارسال نظر
fafa یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 16:21

عرفان دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:35 http://dastforosh.blogsky.com

شما احیانا یه کوچولو نارسیسیسم ندارید؟

بیشتر از یه کوچولو

اسپازیا یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 22:11

انسان عاقل ...
آدم اطلاعیه رو ژست ثابت می کنه .....
بی برو سایت گفتم مامانت حسابتو برسه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد