چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

احساس همیشگی

گاهی احساس می کنم تو کل دنیا فقط منم که تنهام!!
فقط منم که بی کسم!!
فقط منم که انگار تو هیچ آماری،تو هیچ لیستی،تو هیچ جا به حساب نمیام و هیچ جا،جایی ندارم!!
انگار کلا نامریی ام!!
به نظرم هر کسی برای خودش یه عزیزی داره؛

اما من چی؟
آره خودم خیلیا رو واقعا دوس دارم، عاشقانه نه، ولی کسی نیست که احساسمو جواب بده...
کسی نیس بگه آره دوست دارم...
یه دوست داشتن ساده...
عشق نمیخوام...عاشق شدن نمیخوام
دل من به یه دوست داشته شدن ساده هم راضیه!!!
***
خیلی خب؛
قهر نباشه...
به حالت خنثی هم راضی شده ام؛
فقط زود تر به داد دلم برس!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
fafa شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:04

هر وخ خواستی احساس کنی یه نمه اینور اونورتو نیگا کن .........
خوب ..........
دیدی ؟؟؟؟؟؟؟
ندیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بابا .......
چرا نباید منو ببینی ؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیبینی من تنهام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خداااااااااااااااااااا
من از توام تنهاترم ...............
هیشکی نیس؛ نمیبینی ................
می بینی ... میدونم .............
چرا انقدر این احساسات تا این حد نزدیکه ؟؟؟؟؟؟
هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان کی پاسخگوههه ؟؟؟؟؟؟؟؟

آخ قربون این طبع نویسندگی خفته ت برم من
به یه نتیجه ای رسیدم
دوتامون حرف مفت میزنیم
تو منو داری
منم تو رو بسه دیگه هان؟

[ بدون نام ] دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 03:38

سلااااااااااام ریحانه جووووووونم
بدو بیا یدونه اپــــــــــــــ جدید گذاشتم فدات

باشه عزیز
یه اسم بذار من مثه خر تو گل نمونم:))

kimia چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 05:08 http://kimia-tanha.blogfa.com

تو تنها نیستی یکی باهاته ......
چرا ناراحتی دوست نودوهشتیاییه من ؟

چی بگم کیمیا جون
دلم گرفته دیگه

عرفان دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:37 http://dastforosh.blogsky.com

کی بود منو صدا کرد؟

خدایی من نبودم

montazer یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 23:23 http://montazer65.blogsky.com

سلام ریحانه جان.وبنتو خوندم.واقعا عالیه
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی

لطف داری
حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد