چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

برای همزبونم:(

کار این روزهای من!!
آه می کشم!!
برای همزبانم...
برای کسی که شب را از ترس نمی خوابد...
اما من باید به تخت بروم چون فردا کلاس دارم،ولی او فقط میخواهد شبش به صبح برسد...

برای کسی که مثل خودم از زلزله می ترسد، ولی مجبور است با ترسش رو به رو شود...
برای کسی که حس می کند مرگ منتظرش است...
برای کسی که آرزو دارد الان جای من باشد...پناهگاهی داشته باشد و لحظه ای چشم روی هم گذارد...ولی ترسش خواب را کنار می زند...
و من کمی آن طرف تر از او روی مبل لم داده ام و به آمار نگاه میکنم و نهایتا میگویم:چقدر تلفات!
برای کسی که نمیخواهم حتی تصورش را کنم که روزی جایش باشم...
برای کسی که چند صد کیلومتر ازش دورم و فقط امید را از طریق کلمه ها برایش می فرستم...
برای کسی که دوستش دارم...
برای کسی که می ترسم از دستش بدهم...
کار من شده آه کشیدن،از دست تو کار بیشتری بر می آید؟


 

برای همزبانم

نظرات 6 + ارسال نظر
fafa دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 15:07

آذربایجان
هموطنم تسلیـــــــــــــــــــــــــــت

pouria سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 19:20 http://www.3oib.blogfa.com

اولا تسلیت..
دوما ممنون برای ساخت این فضای دلنشین!!!
تبادل لینک؟!

مرسی از تو
و خواهش میشه
حله اسمشو چی بذارم ؟

pouria سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 19:23 http://www.3oib.blogfa.com

آی دی شما رو add کردم عزیز..

.L0rd. پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 17:58 http://www.forum.98ia.com/member143046.html

مرسی از وبلاگ قشنگتون...

اینم آدرس وبلاگمه :

www.Lovely-Place.blogfa.com

خوشحال میشم سر بزنید.

( هر چند زیاد بهش نمیرسم... )

ya30 جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 17:23

مرسی ریهون عزیزم.....
تسلیت..........

تو پرانتز ترشی نخوری یه چی میشی

آلبالو دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 03:42 http://albaloo0098.blogfa.com/

بگذار عشق مال کسانی باشد که سفاهت عاشق پیشگی دارند
من و تو شجاعت عاقل بودن داریم
آن قدر که بدانیم وقتی که عشق از در آید رنج است که با آن خروار خروار بر سر آوار می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد