چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

دیوونه

چند وقت پیش تو امضای یکی یه جمله دیدمممم و از اون موقع دارم فکر میکنم.......
خیلی فکر میکنم ولی به نتیجه ی خاصی نمیرسم.....
شما میدونید توی دنیا چند تا دیوونه وجود داره؟؟؟
اصلا تعریف دیوونه رو کی میدونه؟؟؟
دیوونه به کسی میگن که عقل درست و حسابی نداره و کار های غیر معقول انجام میده....
این تعریفی هست که خیلی ها از دیوونه دارن...
ولی به نظر من کسی که به خاطر رسیدن به هدفش هر کاری میکنه و حرف دیگران براش مهم نیس....

واسه همینم کارش به دیوونه خونه میکشه...
حالا یه سوال دیگه :میدونید چند تا دیوونه خونه تو دنیا مشغول به کاره؟؟؟
فکر کنم زیاده.چون دیوونه های دنیا زیادن...
حالا بهم بگین اگه یکی به خاطر رسین به یه نفر دیگه که واقعا دوسش داره تلاش کنه هم دیوونه قلامداد میشه؟؟؟
اگه اینجوری باشه در سطح جهان باید کلی دیوونه خونه تاسیس بشه...
چه خوب تقریبا همه دیوونه ایم اما هیشکی آمار دقیقی از دیوونه ها نداره...حتما خیلی زیادن.........
حالا که خیلی زیادن میخوام بگم:

دیوونه به اندازه ی تموم دیوونه های دیوونه خونه دیوونه وار دیوونتم دیوونه.....
حالا فهمیدین خیلی دوسش دارم؟؟؟


ریحونی....90/12/18
 فحش ندینا 

گفته باشم همین جوری نوشتم.هیچ کس مد نظرم نیس 

یه نکته دیگه: 

بیشتر این نوشته هامو تو سایت98ia هم گذاشتم 

با نام کاربریreyhane.s 

خواستم یه چی گفته باشم،شما زیاد توجه نکنید

نظرات 4 + ارسال نظر
fafa سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 21:52

روانیییییییییییییییییییتم دیووووووووونه

روانیتم دیوونه:))


سلام عزیزم وبلاگن خوب پیش میره ریحان جون
نگارم از انجمن

نگار جونی مرسی
آدرس وبلاگتو بذارم؟

آلبالو دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 14:02

راستش عزیزم دیگه به این نمیگن دیوونه میگن علاقه بیش از حد..البته گاهی اوقات برای رسیدن به هدف هامون به کاری نامعقولی دست میزنیم واسه همینه که دیوونه قلمداد میشیم

آلبالو دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 03:41 http://albaloo0098.blogfa.com/

آن سوی دیوارها خدایی است که داشتنش
جبران همه ی نداشتن هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد