چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

او یک زن است


او ﯾﮏ "ﺯن" است! ﻧﻪ ﺟﻨﺲ ﺩﻭﻡ، ﻧﻪ ﯾﮏ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﺎﺑﻊ، ﻧﻪ ﯾﮏ ﺿﻌﯿﻔﻪ، ﻧﻪ ﯾﮏ ﺗﺎﺑﻠﻮﯼ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺷﺪﻩ، ﻧﻪ ﯾﮏ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻣﺘﺤﺮﮎ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﺸﻢ ﭼﺮﺍﻧﯽ، ﻧﻪ ﯾﮏ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﯽ ﻣﺰﺩ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻗﺖ... ﺑﺎﻭﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ، او ﻫﻢ ﺍﮔﺮ ﺑﺨﻮﺍهد، ﻣﯽ ﺗﻮﺍند ﺧﯿﺎﻧﺖ کند، ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻭ ﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ باشد، ﺑﯽ ﺍﺩﺏ ﻭ ﺷﻨﯿﻊ باشد، ﺑﯽ ﻣﺒﺎﻻﺕ ﻭ ﮐﺜﯿﻒ ﺑﺎشد. ﺍﮔﺮ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻭ ﻧﯿﺴت، ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﻪﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍهد!

نظرات 2 + ارسال نظر
farzad شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 18:42 http://ma2ta11.blogsky.com

بازم سلام خانمی
با افتخار لینک شدی
دوس دارم حضورت همیشه گی باشه

سهیل چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 02:56 http://Titbit.BlogSky.Com

" یکی مثل پیامبر "

یکی باید باشد

که تمام خواب‌های ما را دیده باشد

و همه‌ی ما را دور خود جمع کند در دست افشانی

باران و بوسه و واژه‌های خیس

یکی که ملودی لب‌ها را از بر است

و نگاه را می‌فهمد

و به تکرار جنون‌آمیز نام من عادت دارد

یکی که بهار از دستان مهربانش آغاز می‌شود

و اردی‌بهشت

ماحصل هم خوابگی‌اش با احساس من است

یکی که شاعرترین پیامبر است

و مادر همه‌ی رؤیاهای نا تمام من..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد