چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

اشرف مخلوقات


من اشرف مخلوقات نام دارم!
اما گاهى، گاهى که نه ، هرروز و هرشب آرزو دارم که کاش ماهى بودم!
ماهى کوچولوى رنگى که حافظه اش یاراى یادآورى کردن هیچ گذشته اى را ندارد!
من از خاطرات هرچند اندکم باتو گریزانم. . .
کاش ماهى بودم. . .


مــــــن


مــن
در ســرزمینــی زنـدگـی میکنمــ
کـه تنهــا { خـدایــش } از پـشتــ
خنجــر نمیـزنــد...

هدیــه


غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند

هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم

هدیه خداوند را از هم پنهان کردیم!!

روزگاار


معشوقه ای پیدا کرده ام به نام روزگار !!!!

این روزها سخت مرا درآغوش خویش

به بازی گرفته است !!!

بعضی وقتا


بعضی وقتا به یه نُقطه ای میرسی ، که دیگه نمیتونی بری سر ِ خط ؛ همون جـآ تموم میشـی !!


هستی ولی...


دلـــَم گــِرفتـه

ازاینـکـه هـَستــے

امـا
نــَدارمــَتــــ* ......!!!


قبل از مرگم


قبل از مرگ یک روز فرصت می خواهم . . .

نه اینکه کار نیمه تمامی باشد . . .

باید
دوش بگیرم
. . .

لباس بخرم
. . .

و
موهایم را کوتاهتر کنم
. . .

هرچه باشد . . .

یک عمر
انتظار کشیده ام . . . !!

سیـــگار


ﺍﯾﻦ ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮑﺸﻢ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﻢ ﺑﺰﻧﻢ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺟﺮﺍًﺕ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻡ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﭘﯿﺮﻡ ﻣﯿﮑﻨﺪ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻧﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﻧﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﭘُﺮﺵ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ ...

ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺭﺩ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ...


خـــــســـــــتــــــهـــــــ


خـَـسـتـه اَم ... خــَـسـتــه !

بــآیــَـد یـک بـه یـک آرزوهــآیـَـت بـَـر
بــآد
بـرود ..

تــآ بــِـدآنـی وقـتـی مـیـگــویـَـم خـسـتـه ام یـَـعـنـی چــه ...!

سال هــآ


سال های زیادی را پشت سر گذاشته ام

که هر کدام نام یک حیوان را یدک می کشیدند !

امــا فقط " سال ِ تنهــایی " تمام نمی شد .

از هـــر حیــوانی ، زبان نفهــم تـر بــود !!!