چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

هفته دوم!

بازم سلاااام

توجه کردین فقط آخر هفته ها میام اینجا؟؟؟

اصــن جای خالی منو درک کردین؟؟؟؟

نـــچ درک نکردین کــــــ

این هفته..

یه طوری بود اصــن

شستم درد میکنه زیـــــااد

ب یاسی میگم درد میکنه،

میگه از بس ب ملت نشونش میدی:|

من اینکارو نمیکنم:)))))

پدر میفرمایند ک از بس با گوشی ور میرم!

خودمم فک کنم همین باشه...:))

ب هرحال...

از دوشنبه ک ســگ شدم،

البته ناراحت بودم ک سگ بازی درمیوردم

و خدا رو شکر کسی زیاد توجه نکرد...

همه میگن بداخلاق شدم!!

ولی اشتباه میکنن:))

چون من بداخلاق بووووووودم!!!

بعـــله

دیگه اینکه هنو یه ماه نگذشته با معلم عـــــــــــــــــــزیـــــــــــــــــــز دعوام شد:|

خودشم شرو کرد

از پارسالم با من مشکل داش

خیلی نمره م خوب بود،

مستمرمو داد 15

البته ب قولی به .... جهـــــــــــــنــــــــــم

ببین با ادب برخورد کردم

ولی این بازگشایی مدرسه رو من یکی اثر بد داشته!!

خدایــــــــــــــی:))

راسش هنوزم ناراحتم

فک کنم بیشتر از همه از خودم!!!

از بس کــ ..... بیشوعورم:(

میخندم

ولـــی اصن خوشحال نیستم

بگذریم

خیلیییی خسه شدم! تو همین دوهفته پدرمونو دراوردن

هر روز امتحان و کلی مقش و درس میریزن رو کله کچلم!

خدایی دارم سعی میکنم بخونم

میدونین

الان ک دیگه یه سال دارم...

گاهی میگم کاش زود تر درس خوندنو شرو کرده بودم!!

ولی پیش کسی اعتراف نمیکنم!!

همچنان ناامیدی بر بنده چیره ست

و اینکه امروز..

با دو تا از دوستا رفتیم دور دور...

ولی وسطش مامان یکیشون زنگید و گف عمه ش خدا بیامرز شده!!

:(

بچه پوکیــد..

خدا رحمتش کنــه

زیاد حرف نیس..

هنو ناراحتم!حل هم نمیشه...:(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد