چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

مهـــر

ســــلاااام

ســـــــــــــــلاااااااام

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاااااااااام

خوبم

خوبین؟؟

اول یه تسلیت بگم واسه اول مـهر502913_4yajuyo.gif

میدونین ک متــــــــــــنفرممممم از تــه دل من از اول مهــر779113_4.gif

البته کل 9 ماه مدرسه


ولی انصافا  این شروع مدرسه ها یه خوبی داش!

اونم اینکه حال و هوام عوض شده470519_loveshower.gif

اصن شاد میزنم!!


ولی بازم متنفرمــــــــ

حالا ک سالای آخرمه دارم سعی میکنم آدم یا عادم شم237019_jx76gxhsehle4oeh.gif

ینی مثه آدم درس بخونم

من ک خوشم نمیاد

ولی باید روی یه سری رو کم کنم237019_jx76gxhsehle4oeh.gif

بعــله

شومام برام دعا کنین

منم واسه خودم دعا میکنم237019_jx76gxhsehle4oeh.gif

زیادم حوصله توضیح دادن ندارم237019_jx76gxhsehle4oeh.gif

همینه ک هس237019_jx76gxhsehle4oeh.gif

میبینین شاد میزنم؟؟؟

فعلناااات708719_jokersmile.gif

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 18:19 http://Titbit.BlogSky.Com

تکــــــــرار میکنـــــم ، چون تو را زیسته ام..

| تصدّق بینش زیبایت ، همه وجود مردانه ام.. |

با قلمی که به خون آغشته است..

و بر دفترم حکاکی میکند

اسم زیبای تو را

♦ هـر چـــــــه پــُــــــر رنــگ تـــــر ♦

آری دختـــــر..

من همینگونه دوست داشتن را میستایم..

خوشا دوست داشتن هایی را

که از دل می روینــــد ، به غمــزه ای..

و محــو نمیشوند هرگــــــز..

و انکار ! نعوذبلله !!!


" سهیل "

سهیل پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 18:20 http://Titbit.BlogSky.Com

" پاییز "

پاییز احساس زن درونم را بارور می کند

و من

که هیچ وقت حرفی برای گفتن نداشته ام

هر پاییز

حوالی دره های خاموش مملو از ادعای خاک

و زیر رگبار رشته های نقره ای بارانی که دیگر هیچ چشمی را خیس نمی کند

برای تولد فرزند نامشروعم

دراز می شکم روبه خدا

و به زبان رنگها با او

و تمام صخره ها و سنگ ها که شاهد ما هستند

سخن می گویم

اینجا برگ یعنی رویای بلورین شبنم به روی تن نازک گیاه

آنگاه که موج گیسوان وحشی بید

در خلوت ارغوانی هم آغوشی میان افکار ما رخنه می کند

و نگاه یعنی

عکس من در آیینه ی شراب آلود چشمان تنها دختر خود فروش شهر

که زنانگی اش را دوست ندارد

پاییز که می شود

من با بوته های عاشقی که به دل خاک چنگ زده اند از ترس خیره سری های باد

و پشت فریادهای موسیقایی جیر جیر ک ها

شعورم را به خواب می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد