چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام
چرک نویس عزیزم

چرک نویس عزیزم

چرت های خودم و چرت های دوست داشتنی ام

تولد

تولد حــــــورا گلم مبااااااااااارکــــــــــــــــــــــــ

همین...



نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 14:42 http://Titbit.BlogSky.Com

سلام...

تولدت مبارک

هرکى یه روزى به دنیا میاد
یه روزم میمیره
تو این فاصله بعضى ها
هر سال برا خودشون جشن مى گیرن
که چى:
هاى مردم به گوش باشین که من اومدم
و خوشحال باشین که منو دارین
این اتفاق جالب هرگز برا من جذابیت نداشته
که چى؟
.
.
تا اینکه روز اومدن تو شد
تو نیومدى
تو بودى
همیشه
همین جا
کنار من
توو قلب من
و من
با هر نفسم
بودنت رو جشن مى گیرم
نفسم
تولدت مبارک



سلام.. و صد سلام....

سلام بانـــو..

چه خواستنی ست احساس لمس نشده ای که پاک میماند تا شکوفد در خرمن زار دستان عاشقانه ی مردی زیر درخت گردو..

سبک بال دخترانی سبزه روی و بی آلایش و حوری صفت در گوشه گوشه ی سرزمین آریایی..

و افتخار زیستن با آنان را پاک مردانی باید مفتخر گردند..


نفس بکش تــــا شبنم ریزان سپیده دم عشق....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد